Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MomentOfSilence | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany13.04.2008 @16:19:16 ostatnio na stronie31.12.2010 @13:24:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze99 posty na forum2

komentarze
~morfisiowa    20.09.2009 @21:31:06
dzięki !! )
_______
nie dziękuj tylko oceń !

Zapraszam do moich prac ! :D
~Barthez    16.04.2009 @23:28:47
dziekuje bardzo, jest mi bardzo milo za tresc komentarza
pozdrawiam serdecznie
_______
Lepiej mieć parkinsona i trochę rozlać, niż alzheimera i zapomnieć wypić

http://www.skyspotting.net
~fredmadison    01.12.2008 @13:09:20
muchas gracias!
milego dnia zycze :D
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~BalROCK    27.10.2008 @11:30:37
http://www.digart.pl/praca/2644813/Jelonek_w_makro_wersji.html własnie przez to poruszony czułek to zdjątko mi się podoba, takie jakieś dziwne jest, lae dzięki za komentarz i zwrócenie uwagi
_______
podziękowania - ok, wizyta i ocena moich fotek - bezcenne ->http://balrock.digart.pl/
~fredmadison    26.10.2008 @12:49:27
i trafilas w 10tke, to byl kiedys klasztor :D
pozdrawiam
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~youyou    20.10.2008 @00:13:09
dziękuję ....miłych snów życzę i tobie.
~youyou    20.10.2008 @00:00:05
dziękuję bardzo i pozdrawiam
~rowenika    26.08.2008 @11:55:04
dzięki za komentarz i opinię, już wiem że nie jest czytelny, ale był zaplanowany i zrobiony nieprzypadkowo mówię serio, zauważyłam po prostu relację między znakami a skosem mostu i wydawało mi się to ciekawe, dodatkowo spodobała mi się czcionka napisu Metro- niedbała i niechlujna, też graficzna, w połączeniu z industrialnym klimatem tunelowgo przejazdu. Naprawdę miałam koncept, raczej nie zdarza mi się robić fot "od tak", tylko problem tkwi chyba w tym, że nie umiem ich robić- dlatego są nieczytelne. Ale chciałam dodać, bo na błędach się przecież uczymy, tym bardziej, że fotografię dopiero smakuje. pozdrawiam serdecznie!
_______
wiera
~rowenika    24.08.2008 @10:59:34
hehe ano miało być krzywo ale luz, dzięki za komentarz!!!!!!!
_______
wiera
~crevette    21.08.2008 @19:03:24
one się tak śmiesznie liżą C;
ey, ty masz canona eos 400d?
_______
roses

~behata    21.08.2008 @19:02:47
dzięki za odwiedziny
_______
'Fotografia nie jest związana z patrzeniem, lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym, na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie oglądając twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.'
~crevette    21.08.2008 @16:38:54
cofeeeeeeeeina! ;**
_______
roses

~crevette    21.08.2008 @16:38:53
cofeeeeeeeeina! ;**
_______
roses

~fredmadison    13.08.2008 @10:23:35
dzieki,ale Twoja bedziee tez niczegosobie jak dojdzie wiecej zdjec na pewno
pozdrawiam i dzieki za komentarze
milego dnia! :D
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
~fredmadison    23.07.2008 @13:51:21
niezla galeria! podoba sie
_______
Bez odchyleń od normy niemożliwy jest postęp.
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt